Marka
DKNY obrosła wręcz legendą i jest rozpoznawalna na całym świecie.
Nazwa firmy zawiera inicjały jej założycielki oraz inicjały
miasta, w którym wszystko się zaczęło - Donna Karan New York.
Donna
Karan rozpoczęła swoją karierę zawodową jako prawa ręka
projektantki Anne Klein. Potrzeba stworzenia czegoś własnego
skłoniła ją w 1985 roku do rozwinięcia solowej kariery –
zaprojektowana przez nią oryginalna kolekcja „Essentials” oparta
była na siedmiu elementach, którymi można skompletować całą
garderobę. Sukces kolekcji zaostrzył apetyt projektantki i w 1989
roku wypuściła na rynek zainspirowaną nowojorskim stylem życia
nową linię DKNY, która skierowana była do młodszej klienteli.
Trzy lata później Karan podbiła świat perfum, tworząc zapachy
sygnowane jej imieniem i nazwiskiem, a w 2000 roku DKNY wprowadziła
na rynek gustowną i podkreślają indywidualizm kolekcję zegarków.
DKNY
– ODROBINA LUKSUSU NA CO DZIEŃ
DKNY
to marka, która kompleksowo wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich
odbiorców, oferując im zróżnicowany asortyment. Popularnością
cieszy się uniwersalny design odzieży i zegarków oraz oryginalne
kosmetyki i linie zapachowe. Unikalne połączenie luksusu z
aktualnymi trendami sprawia, że DKNY cieszy się niesłabnącym
uznaniem wśród klientów.
Donna
Karan to ikona amerykańskiego stylu, a sam znak DKNY stał się
synonimem jakości i nowoczesności.
DKNY
– PERFUMY
Bez
wątpienia jednym z kluczowych elementów budujących markę DKNY są
perfumy. Stworzona w 2004 roku kompozycja DKNY Be Delicious odniosła olbrzymi sukces, a po słynne „jabłuszka”
zaczęły sięgać kobiety z całego
świata.
Podobnie jak
inne produkty spod znaku DKNY, zapachy tej marki, to propozycja dla
nowoczesnych osób, które chcą wyrazić swój charakter i
indywidualizm.
Komentarze
Prześlij komentarz